15 Aralık 2011 Perşembe

Umursamaz değil ama biraz daha az umursar olmak istiyorum…


Düşünüp düşünüp içinden çıkamadığım zamanlar oluyor…
Öyle hızlı ilerliyor ki düşünce trafiğim;
 bi bakıyorum aklım fikrim karman çorman olmuş.
Çok kısa zamanda bütün ruh halim değişmiş.
Birden karalar bağlamışım…


Bir insanın düşüncelerinin bu hızda iniş çıkışlar yaşaması normal mi? Bence değil! Zaten bi posta da bu yüzden kızıyorum kendime…

Umursamaz olmak hoş diil tabii ki ama her şeyi fazla umursamak, en basit olayın, sıkıntının hayatına yön vermesi, bütün modunu değiştirmesi de doğru değil…

Bu yüzden ben artık biraz “az umursar” olmak istiyorum.

Daha az düşün
Daha az takıl
Daha az yorumla
Daha az eleştir
Daha az yorul

O zaman her şey “daha” kolay olmaz mı?

1 yorum:

  1. kimbilir... bana sorarsan insanoğlu her durumda kendine sorun bulmaya muktedir bir yaratık... öyle olduğu zaman da niye böyleyim diye takıntı yaratırdın belki kendine...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...