13 Aralık 2013 Cuma

Altıncıcadde.com'dan alışverişe tövbe!

Bayıla bayıla aldığım ve şurada da bahsettiğim siparişlerim 1.5 aydır elime ulaşmadı.


  3 kez yazılı 3 kez de telefon vasıtasıyla ulaşarak ürünler hakkında bilgi istedim. Her defasında yalan yanlış bilgilerle oyalandım. son olarak şikayetvar.comüzerinden yapmış olduğum işlem sonrasında Genel Müdürlükten arayan bir bayan ürünlerin en geç 15 gün sonra kesin olarak elimde olacağını söyledi. 15 günlük süreç dün dolmuş olmasına rağmen  elimde ne bir bilgi ne de bir ürün var! 

Bugün aradığım müşteri temsilcisi beklemem ya da ürünleri iptal etmem gerektiğini söylüyor. 3 seferdir aynı cevapla yaklaşık 2 aydır beklediğimi söylüyorum daha ne kadar beklersem ürünleri alacağım diye soruyorum. Cevap "belli değil"! Fakat bu süreçte ben ürünler elime  en geç 15 gün gecikme ile ulaşacak diye bilgilendirilmiş olduğum için 2. taksiti bile ödemiş bulunuyorum. 

İnsanları göz göre göre bu kadar mağdur eden başka bir site daha görmedim. Bu siteden ayptığım 3. alıveriş. İlkinde hasarlı ürün gönderdiler, ikincisinde sorun yaşamadım ama bu seferki gerçekten can sıkıcı!

Sosyal medyadan ulaşabildiğim herkesi bu konusunda uyaracağım. Kaldı ki şikayetvar.com sitesinde benimle aynı mağduriyeti yaşayan birçok insan olduğunu gördüm. Yapılan resmen dolandırcılık. Site de yer almayan ve tedarik etme garantisi bile olmayan ürün satışı yaparak insanların paralarına el koymaktan başka bir şey değil. Bu yapılanı herkes bilmeli ve birçok seçenek varken Altıncı Cadde'den alışveriş yapma tuzağına asla düşmemeli… 

Çok yazık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...