18 Şubat 2014 Salı

Bir kuple de Sevgililer Günü


Sevgililer Günü’nden de bahsetmemiş olmayalım :)

Kısaca özetlersek; o güne program yapmak istemiyordum malum sebeplerden dolayı…
Biz de bari arkadaşlarımızla bir yemek yiyelim dedik. Annemin doğum günündeki gibi -topuklu ayakabı lanetinden midir nedir- yine son dk bir iş çıktı, geç çıktım, yağmur yağdı, topuğumun lastiği koptu, trafik felç oldu vs derken Sevgililer Günü’nde sevgilimin yanına vardığımda patlamaya hazır bir bomba gibiydim. O kadar komik ki; bu talihsizlikler serüveninin seri halinde olacağını bilseydim her karesini fotoğraflardım. Metrobüste topuklu ayakkabılarıma bakarken keşke dedim, keşke belgeleseydim şu günü :) trafik yüzünden beni almaya gelemeyen sevgilimin yanına da metroyla gitmeye çalışınca yürüyüş yolum 2’ye katlandı ve ağlamama ramak kaldı. Tam söylenerek yürürken karşımda bir anda bir bacağı olmayan ve koltuk değnekleriyle yürümeye çalıcan gencecik bir çocuk belirdi. O kadar tuhafti ki o an. Nasıl utandım. Hep böyle olur…Sanki içimde bi el çıktı şak diye ağzıma bi tane vurdu ve hala kulaklarımda duyduğum bir ses “kes sesini!” O kadar emrivaki, o kadar utandıran bir tondu ki modum ancak bu kadar hızla değişebilirdi. Ama tabii insanız işte değişmiyor hiçbir şey, her şey anda kalıyor. Metrodan indim baktım ki yağmur son sürat devam ediyor ama Orkun Bey ortalarda görünmüyor! Orada da karşıma bir kedi çıktı onunla oyalandım beklerken. Sonra sevgilim geldi tabii, meğer evde mis gibi bir sofra kurmuş, arka koltukta yine mis gibi çiçeklerim, modumu düzeltmek için oynaya oynana gelmiş beni almaya :)

Kendimi arabaya bir attım, tam attım. Hatta bi daha kalkamadım. Sevgilim de beni kucağında çıkardı yukarıya ve bir 14 Şubat’ta böylece bitti :)


Bir de bu yeni bakış açımla bakınca 14 Şubat hakikaten çok sevimsizmiş.
 Sevgilisi olmayanların, yeni ayrılanların gözünden de bakmak lazım, off offf antipati dolu… Olan var, olmayan var mantığını yemek içmekten daha fazla gütmeli bu gün bence :)

Benim favorim bu Sevgililer Günü'nde olayın diğer kısmına odaklanan reklamcıların çıkarttığı harika işler :)

Ne güzel, ne manidar işlendi bu sefer 14 Şubat :)

Kubatlı Turkcell reklamı mı dersiniz, 


Koçtaş'ın Sevgililer Günü ilanları mı,


 Eti'nin ilişkiyi rutinden kurtarmanın 7 yolu isimli ironik çalışması mı 
(ki hepimizin kendinden bir şeyler bulduğu kesin)


Nice eğlenceli 14 Şubatlarımız olsun,
Sevene -sevmeyene :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...