10 Eylül 2014 Çarşamba

Düğün zamanı…

Nişan koşturması keyifli. İnsanın kafası çok fazla şeyle bölünmüyor (hoş ben o şartlarda bile tonlarca liste ve saati saatine yapılan programlarla çıkabildim işin içinden ve tam 10 ayımı bu hazırlık aşamasının keyfini çıkarmaya ayırdım) ama gel gelelim düğün dedikleri…

Düğün denince insanın gözüne beyazlar içinde süzülen masal kahramanı gibi bir gelin gelse de bence o kanaviçenin bir yüzü, diğer yüzde hepimiz 
işte tam da böyleyiiiiiiz :)


Yazarken bile nereden başlasam bilemiyorum:)

Zaten düğün kelimesiyle birlikte her kafadan bir ses yükselmeye başlıyor…  Düğün olmalı mı olmamalı mı?

Düğün olmalı!
Erkek için ne kadar gerek var tartışılır ama gelinlik giyme hayaliyle büyüyen kızlara, bence kimse bu teklifi yapmasın… Kimse o gelinliği giydikten 15 dk. sonra çıkarmak istemez!

Ve sonrasında curcuna devam eder, her şeyi tezcanlılıkla halletmeye çalışan hevesli kızla, yaaaaa aşkım dur halleriz yaaaa’cı erkek hep karşı karşıya gelir. Kız kızar, erkek anlamaz. 
Çözüm bulunmaz.

Ama erkek kendince haklıdır, kaçmıyordur ki hiçbir şeyden, zaman kavramları çoook farklıdır, zaten onun için düğün dediğin birkaç adımdan ibarettir. Tarih alınır, yer tutulur, gelinlik - damatlık seçilir, bir de işte nikah şekeri - davetiye gibi 1-2 detay vardır. Ama kız için öyle mi… Şuraya yazmaya üşeniyorum, saymakla biter mi diye düşünüyorum… Gelin çiçeğinin otunu ayrı sapını ayrı düşünen biri olarak bu işlerin içinden nasıl çıkarım bilemiyorum :)

Ayrıca düğün başlı başına bir organizasyonken, bunun balayı programı var, kınası var, gelin hamamı var, evi var, mobilya seçimi var, tadilatı – yerleşmesi var, var da var :)


Şimdiden içime ağır bir kasvet çöktüğünden detayları, adımları, hazırlık aşamalarını sakinleştikçe yazacağım…

Bana ve benimle aynı dönemlerde bu telaşları yaşayacak arkadaşlarıma şimdiden kolay gelsin...

Yalnız değilsiniz ;)

3 yorum:

  1. Keske listeyide paylaşıp bize yardımcı olsaydın güzellik :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir makale olmuş.Teşekkürler.konya düğün salonu olarak blogunuzu çok beğendik.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...